zondag 18 juli 2010

Biechtkwartier

Soms heb je het gevoel dat je na een week van uitzonderlijke zondes alles even op moet biechten. Dat gevoel had ik na een week Portugal en feestweek met veel zon, zee, strand en euh drank ;)

Naar een mondeling concept van mijn vriendengroep op de zwemclub, presenteer ik u: mijn online biechtkwartier.

Wist u dat (ik)…
1. Zoveel heb gedronken dat ik er vier dagen buikpijn van had.
2. Ik al twee keer mijn stem niet persoonlijk heb uitgebracht, bij de gemeenteraad omdat ik geen zin had en nu omdat de Portugese ambassade me te veel moeite leek tijdens mijn vakantie.
3. Drie keer in een week uit ben geweest tot het weer licht werd.
4. Velen jongens, al dan niet Portugese locals, hardnekkig genegeerd heb na ernstig gestaar omdat ik ze écht allesbehalve leuk vond. En ik tevens als enige, eigenlijk heel saai, met niemand gedanst heb.
5. Ik dacht slim te zijn door voor de grap aan een vriendin in het Nederlands te vragen of ze misschien seks had gehad op het strand. Waarna haar ook aanwezige britse scharrel enthousiast antwoordde: ‘noo no sex on the beach!’ (Nadat ze ruim een halfuur plotseling spoorloos verdwenen waren)
6. Ik en een vriendin twee shotjes, en twee glazen erg sterke drank, respectievelijk wodka sprite 50/50 en een soort aardbeienmilkshake hebben weggetikt in minder dan 10 minuten omdat het simpelweg gratis was.
7. Praktisch al mn vrienden heb zien zoenen deze week waarvan een voor het eerst met een Portugese local.
8. Ik twee vrienden indirect bijelkaar heb gebracht, (maar wat overigens uiteindelijk toch op niets uitliep…)
9. Stiekem mijn eigen cocktails steeds helemaal niet lekker vond en die van mijn vrienden wel.
10. In Portugal elke tien minuten echt tien kleuren scheet voor mn examens.
11. De eerste twee dagen van mijn wiskundecursus mn trein heb gemist en dus te laat kwam.
12. Al twee vergaderingen heb gehad over de karaoke avond met iemand, beide in ernstig brakke toestand waardoor we nauwelijks aan vergaderen toekwamen.
13. Twee vrienden meermalen op gruwelijke wijze heb verslagen met set
14. Mijn beste vriendin en haar Brabantse vriend weer een stel zijn
15. In slaap ben gevallen tijdens de tweede helft van Nederland-Denemarken.
16. Deze week waarin ik de alcoholconsumptie die ik normaal in een jaar doe nu ongeveer op een avond deed per ongeluk heb afgesloten door op de feestweek tegen mn ‘geloof’ in te gaan maar dat ik het eigenlijk wel prima vond.
17. Deze biecht oorspronkelijk bedoeld voor een woensdagavond de maandag daarvoor al helemaal uitgeschreven had in de trein. Opdat punt 16 wellicht minder ernstig zou overkomen. Wat natuurlijk niet zo was. Ik heb deze biecht niet eens helemaal kunnen doen :P Maar voor de enthousiastelingen. U bent getuige geweest van mijn langste zonden biecht ooit.
Viel nog best mee hè 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten